Bez loga [marketing, reklamní průmysl, značky, propagace]
CN: EM/65407
Autor: Naomi Kleinová
Stav: Použitá
ISBN-13: 9788072036714
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
Vydání: Vydalo nakladatelství Argo/Dokořán, Praha 2005. První vydání - dotisk, stran 510. Původní pevná vazba s přebalem. Rozměry: 17 x 23 cm.
Stav knihy: Stav pěkný.