Retail marketing
CN: E/48210
Autor: Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler
Stav: Použitá
ISBN-13: 9788072612079
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a otázky budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.
Vydání: Management Press, Praha 2009. Původní pevná vazba, rozměry: 17 x 24 cm, 326 stran.
Stav knihy: Stav velmi dobrý, lehce odřené rohy desek, hřbet je v horní části mírně natržený. Mírně zkosený hřbet.