Public relations
Druh zboží: kniha
CN: J/11182
Autor: Clarke L. Caywood
Stav: Použitá
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
CN: J/11182
Autor: Clarke L. Caywood
Stav: Použitá
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Cena: 800Kč
Množství:
Řízená komunikace podniku s veřejností. Osvědčené metody a techniky. Computer Press, Praha 2003. Původní vazba, 4°, 600 stran. Pěkný stav (viz foto)!
Plánujete pro firmu dlouhodobou koncepci PR? Rádi byste získali co nejvíce zkušeností garantovaných praxí v oboru? Titul Public relations řízená komunikace podniku s veřejností je určena: marketingovým pracovníkům, kterým poskytne rady, jak public relations naplánovat a připravit, jak kontrolovat a vyhodnocovat výsledky, agenturám zaměřeným na servis public relations těm nabízí vyčerpávající informace týkající se snad veškerých detailů. Seznámí vás s tím: co to je public relations a jakou úlohu hraje v životě firmy jakými etapami ve svém vývoji public relations prošly, které trendy dnes udávají hlavní tón z čeho se skládá tzv.organizační schéma public relations jaká pravidla platí v media relations rozhlasových a televizních stanic že součástí public relations jsou i vztahy mezi vedením a zaměstnanci jak využít styk se zákazníky, sponzorství ad. pro publicitu firmy co je to Issues Management a jak řešit nestandardní situace kam se vyvíjejí média, na co být v tomto směru připraven jak udržovat oboustranně prospěšné vztahy mezi firmou a PR či reklamní agenturou jakou PR zvolit v okamžiku sloučení nebo převzetí firmy. Vybaví vás řadou praktických zkušeností z PR v jednotlivých průmyslových odvětvích: v potravinářském průmyslu v pojišťovnictví ve farmaceutickém průmyslu v odvětví kosmetických výrobků v odvětví high technologií ve zdravotnictví ve státní správě i v neziskových organizacích.
Plánujete pro firmu dlouhodobou koncepci PR? Rádi byste získali co nejvíce zkušeností garantovaných praxí v oboru? Titul Public relations řízená komunikace podniku s veřejností je určena: marketingovým pracovníkům, kterým poskytne rady, jak public relations naplánovat a připravit, jak kontrolovat a vyhodnocovat výsledky, agenturám zaměřeným na servis public relations těm nabízí vyčerpávající informace týkající se snad veškerých detailů. Seznámí vás s tím: co to je public relations a jakou úlohu hraje v životě firmy jakými etapami ve svém vývoji public relations prošly, které trendy dnes udávají hlavní tón z čeho se skládá tzv.organizační schéma public relations jaká pravidla platí v media relations rozhlasových a televizních stanic že součástí public relations jsou i vztahy mezi vedením a zaměstnanci jak využít styk se zákazníky, sponzorství ad. pro publicitu firmy co je to Issues Management a jak řešit nestandardní situace kam se vyvíjejí média, na co být v tomto směru připraven jak udržovat oboustranně prospěšné vztahy mezi firmou a PR či reklamní agenturou jakou PR zvolit v okamžiku sloučení nebo převzetí firmy. Vybaví vás řadou praktických zkušeností z PR v jednotlivých průmyslových odvětvích: v potravinářském průmyslu v pojišťovnictví ve farmaceutickém průmyslu v odvětví kosmetických výrobků v odvětví high technologií ve zdravotnictví ve státní správě i v neziskových organizacích.