Média, psychoanalýza a jiné perverze
CN: EM/65522
Autor: Jan Stern
Stav: Použitá
ISBN-13: 80-86702-13-8
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Soubor esejů a studií o tajemství reklamy, lidské sexuality, pohádek, výkalů a žen. ''Přiznám se, až donedávna jsem vyloženě nesnášel texty, ve kterých se vyskytovaly na malé ploše a v těsném sousedství slova Červená Karkulka, Mojžíšova přikázání, narcismus reklamy, Josef Švejk, mýtický hrdina, sebeukájení a Rychlé šípy. Považoval jsem je za pohodlnou formu útěku z reality, za projevy postmoderny v tom nejhorším slova smyslu. S překvapením o to větším jsem se začetl do esejů Jana Sterna. Na malé ploše a v sousedství co nejtěsnějším mi všechny tyto (a ještě některé další) motivy ukazují cestu k pochopení světa světa, ve kterém žiju. Pokud je snad i tohle postmoderna, budu se o ní muset napříště vyjadřovat uctivěji.''
Vydání: Vydalo nakladatelství Malvern, 2006. Vydání první, stran 221. Původní brož, měkká vazba.
Stav knihy: Stav pěkný.