Marketing management
CN: vplani
Autor: Philip Kotler
Stav: Použitá
ISBN-13: 9788024700168
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků
Vydání: Nakl. Grada Publishing, Praha, 2001. 10., rozšířené vydání. Původní pevná vazba, 719 stran, rozměr: 21,5 x 27,5 cm.
Stav knihy: Stav velmi dobrý. Na hřbetu je nálepka, vyřazený knihovní exemplář. Desky jsou z boku lehce naražené.