Válka médií. Mýtus informační společnosti

Druh zboží: kniha
CN: E/66227
Autor: Viktor Farkas
Stav: Použitá
ISBN-13: 9788024232546
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Cena: 199Kč
Množství:
 

Mýtus informační společnosti. Denně nás zaplavuje opravdový příval informací. Řada médií nás zasypává svými příspěvky a vytváří naše mínění. Experti hovoří o „informační společnosti“. Ale je to vážně pravda? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas má odjakživa zdravou nedůvěru vůči oficiálním zprávám z médií. Už léta se zabývá tím, co je na informacích potlačené, překroucené, vynechané nebo co se zamete pod koberec. S pomocí řady příkladů z politiky, hospodářství a jiných úseků života ukazuje, že „informační společnost“ je pouhý mýtus. Velká část sdělení je manipulativní a slouží zájmům těch, kdo obvykle zůstávají v pozadí. Řada zpráv je bezvýznamná, ale média je nafukují natolik, že odvádějí pozornost od mnohem důležitějších informací, jež jsou často zmíněny jen na okraj. Při bližším pohledu se ukáže, že mnohé, co se označuje za „objektivní zpravodajství“, jsou dezinformace, polopravdy, ne-li přímo bohapusté lži. Pravdu, která by byla pro pochopení dění důležitá, se uživatel klasických médií většinou nedozví.

Vydání: Vydala Euromedia Group - Knižní klub, Praha 2012. Vydání první, stran 2964, rozměry: 15 x 23 cm. Původní pevná vazba.

Stav knihy: Stav výborný.

Valentinská © 2021