Semiotics, Marketing and Communication. Beneath the Signs, the Strategies [sémiotika, marketing a komunikace; obchodní strategie, reklama]
Druh zboží: kniha
CN: A43828
Autor: Floch, Jean-Marie
Stav: Použitá
ISBN-13: 9780333760147
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
CN: A43828
Autor: Floch, Jean-Marie
Stav: Použitá
ISBN-13: 9780333760147
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Cena: 1 999Kč
Množství:
Anglicky.
Původní tvrdá vazba, XII+225 stran s mnoha černobílými vyobrazeními a tabulkami v textu, rozměry 15 x 23 cm.
ISBN 10: 033376014X
Vydání: Basingstoke – New York: Palgrave Macmillan 2001. With a foreword by John F. Sherry, Jr, translated by Robin Orr Bodkin.
Stav knihy: Výborný stav.