The Advertising Photographs Reklamní fotografie text anglicky
CN: torst
Autor: Josef Sudek
Stav: Nová
ISBN-13: 978-80-7215-342-8
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Čtvrtý svazek knižní řady Sudkových fotografických cyklů představuje jeho zakázkovou tvorbu. Historik umění Vojtěch Lahoda ve svém doprovodném textu ukazuje vývoj Sudkova vztahu k reklamní fotografii, zdůrazňuje klíčové Sudkovo setkání s Družstevní prací a Ladislavem Sutnarem a ukazuje, jak v mnoha případech Sudkovy snímky vznikající na zakázku volně přecházely v jeho volnou tvorbu. Sudek vytvářel na svých snímcích ze skleněných předmětů abstraktní kompozice, pracoval s neobvyklými úhly pohledu i se světlem. Sám si své reklamní práce vážil a některé své takto vzniklé snímky zahrnoval do svého díla a vystavoval je.
Vydání: První vydání, Praha: Torst 2008, celoplátěná vazba se stříbrnou ražbou na přední desce a hřbetu, pův. laminovaná obálka, 84 nečíslovaných stran s velkoformátovými fotografiemi, 23 x 29 cm, anglicky
Stav knihy: nová