McDonald´s - tak trochu jiná kultura?
CN: E/68171
Autor: Markéta Pravdová
Stav: Použitá
ISBN-13: 978802461185
Dostupnost: SKLADEM MIMO PRODEJNU (info)
Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald´s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace.
Vydání: Karolinum, Praha 2006. Brožovaná, rozměry: 13 x 20,5 cm, stran 246, vyd. první
Stav knihy: Stav velmi dobrý.